Pagina's

dinsdag 14 mei 2013

Nog een Doll en een decohart


En een ''Zomaar'' kaartje voor mijn dochtertje, een andere Prima Marketing Doll gebruikt (deze vond zij de leukste) en papier van BasicGrey - Kneehighs collectie. Verder een border die van MFT en de Tattered Florals van Tim Holtz.

Another card with another Prima Marketing Doll stamp, I told you I love them, so different from so many other stamps! But that's why I like them so much!

 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

En twee weken geleden heeft Sanne en haar vriendinnen een workshop in Koningslust gegeven, om geld in te zamelen voor Alpe d'HuZes en ik vond het leuk om erbij te zijn, want dat was voor mij tien minuten rijden. We hebben een decohart gemaakt en de mijne is nu af en hangt al enkele dagen op de slaapkamer van Stefanie.

Sanne had de leukste hobbyspullen bij zich, van splitpennen tot paper pads en mallen en zelfs de Cuttlebug had ze meegebracht, en we mochten van alles gebruiken. Echt geweldig. Dus Sanne, nogmaals bedankt voor de leuke workshop en ik vond het zo fijn om je in het echt te zien. Nog veel succes met alles!

En bedankt weer voor het bezoek en de leuke reacties.


I've decorated this wooden heart for my daughter's bedroom and I'm thinking to make one for my own bedroom. I used some Eline Pellinkhof papers and dies, and also MFT Die-namics and sentiments.
Thank you again for stopping by and the nice comments.

21 opmerkingen:

Sanne zei

Ja! Daar is het eindresultaat! Geweldig is ie! Prachtig gedaan! Leuk dat je er was en ons goed doel hebt gesteund!

Liefs Sanne

Joke de Wit zei

Ohh wat mooi Alina ik ben helemaal weg van het hart zo mooi gemaakt.Groetjes Joke

Ellen zei

Het kaartje voor je dochtertje en het Sanne-hart zijn allebei zo leuk!
Fijne avond, Ellen

Colinda zei

Wat is die super leuk je hart!! Een gezellige avond, Colinda

Anja zei

Oh wat heb je dat weer schitterend gedaan zeg.TOPPIE!!!

Lieve gr Anja

Durvina zei

Heel erg gaaf!
Kan me voorstellen dat je genoten hebt!!

liefs, Durvina

Sharon zei

Another fab tag Alina but that heart wow. Such a wonderful idea and love all the little emebllies.
Hugs Sharon. x

Cordine zei

Zijn allebei schitterend!
Groetjes
Cordine

Maria zei

Wat een gave dolls! Prachtige kaarten Alina! En een sfeervol hart, mooi!!

groetjes Maria

Irene zei

Jouw dochter is een bofbips Alina, beeldige kaart en het hart zal wel het pronkstuk op haar kamer zijn!!

xx Irene

Alanna zei

Your card is darling with that super cute stamp and I LOVE your heart wall decor. Looks fabulous!

Marianne zei

Heel mooi gedaan.
liefs, Marianne

Yvonne zei

Wat zijn die dolls geweldig, prachtige labelkaarten heb je ermee gemaakt! Je hart is ook heel mooi geworden.
groetjes Yvonne

Mary zei

Wat een super gaaf label kaartje heb je gemaakt. Ik ken deze stempel lijn niet, maar ziet er geweldig uit!!
Je deco hart voor je dochter ziet er super leuk uit. je blijft ernaar kijken....zoveel moois te zien!1
fijn pinksterweekeinde, groetjes Mary

Elizabeth Sanchez zei

Love the doll stamps! So cute.

Marion zei

Dat ziet er leuk uit !
Volgens mij moet ik 't Heljes Bledje eens beter gaan lezen, of is het niet bekend gemaakt ?
Groetjes Marion

Unknown zei

So interesting stamp Alina and so beautiful creation for your daughter. Love it!
Jasmina

Kjersti zei

Another gorgeous tag Alina, beautiful colored image!
Have a nice week!
Hugs Kjersti:)

Yolanda zei

Hoi Alina, een prachtig doel en prachtig resultaat van een dagje workshoppen!! Heel mooi. Groetjes Yolanda B)

Pop's Cards zei

Morning sweetie this is gorgeous, and the wooden heart is amazing as always hugs Pops x

Christa zei

Hoi Alina , ik ben echt helemaal weg van jouw Doll-tags !! En ik ga ze steeds leuker vinden. Tot nu toe heb ik er 2 gekleurd ; nu wil ik ook eens gaan paperpiecen. En het gedecoreerde hart : Geweldig mooi ! Een sieraad aan de wand. Ik wil graag nog eens bij je langs komen .... Creatieve groetjes van Christa.